UGOVOR O EKSKLUZIVNOM ZASUPANJU



Zašto griješimo ako svoju nekretninu dajemo mnogim agencijama?
  • Sve se agencije uglavnom, osim na svojoj WEB stranici, oglašavaju i na istim specijaliziranim portalima koji oglašavaju nekretnine.
  • Angažiranjem više agencija prodavatelj obezvređuje svoju nekretninu jer se isti oglasi pojavljuju nesustavno na više mjesta ili, što je još gore, više puta na istome mjestu.
  • Veći broj oglasa kod različitih agencija ne povećava šansu prodaje, nego nekretninu u očima kupca činu problematičnom i kupac je percipira neozbiljno i kao manje vrijednom.
  • Posebno je loše za nekretninu kada prodavatelj više niti ne zna koga je angažirao, pa nekretnina 'iskače iz paštete' po raznim cijenama kod niza prodavatelja, što negativno djeluje na kupce.

Kako odabrati Agenciju
  • Odluka o Agenciji je najčešće nasumičan odabir, a tim više je takav ukoliko se daje u više agencija. Rejting Agencije se ne provjerava, već se kupac vodi isključivo kriterijem „u što više agencija to bolje“ krvio misleći da to povećava šanse prodaje nekretnine.
  • Svaka profesionalna i ozbiljna agencija izlazi na teren, pregleda nekretninu i dokumentaciju, što ujedno znači da vlasnik nekretnine upoznaje agenta i obrnuto, odnosno uspostavljaju osobni kontakt.
  • Agent se mora predstaviti, dati vlasniku nekretnine uvid u način rada agencije, profesionalnost, način na koji će se nekretnina ponuditi potencijalnim klijentima, oglašavanje i što je svakako bitno, klijenta povratno informirati i kontinuirano komunicirati.  
  • Angažiranjem više agencija ustvari se demotivira svaku od njih. Agencije su destimulirane da ulažu dodatan trud i dodatna financijska sredstva u dodatne marketinške aktivnosti, koje su posebno namijenjene baš vašoj nekretnini.
  • Valja provjerit rejting posrednika, informirati se o ocjenama i recenzijama dosadašnjih njihovih klijenata. Danas uz Google to je doista jednostavno i podosta vjerodostojno.

Zašto odabrati jednu Agenciju
  • Kad je angažirana jedna Agencija koja je i jedini posrednik u prodaji nekretnine, to dodatno motivira Agenciju.
  • Agenciji pruža kakvu-takvu sigurnost što joj omogućava da dodatno ulaže i trud i novac u pojačano oglašavanje i marketing vaše nekretnine.
  • Odnos između prodavatelja i posrednika može biti personaliziran. Tako se dobiva kvalitetna i poštena usluga i stvara uzajamno povjerenje između prodavatelja i Agenta što u konačnici pospješuje prodaju.
  • Odabirom jedne agencije i jednog agenta smanjujete stres prilikom prodaje, jer komunicirate s jednim agentom, koji cijelo vrijeme prati sve što je vezano za Vašu nekretninu, on Vas savjetuje, komunicira s kupcima, prezentira Vašu nekretninu i ono što je najbitnije, vodi Vas kroz cijeli proces prodaje korak po korak, a to zahtjeva povjerenje u suradnju.

UGOVOR
  • Kada se ugovara ekskluzivno posredovanje, odlučili ste se za jednu agenciji i u tom vremenskom periodu ne možete sklapati ugovore s drugim agencijama. Bitno je istaknuti da se ugovor o ekskluzivnom posredovanju uvijek dogovora na određeno vrijeme.
  • Ukoliko se odlučite na ugovor o ekskluzivnom posredovanju, savjetujemo da se raspitate o agenciji i agentu, jer dobre preporuke olakšati će odluku i dati Vam dodatnu sigurnost, jer svaki početak je težak, a sigurnost da ste odabrali agenciju koja se već dokazala pozitivnim iskustvima drugih, pokazatelj je da ste odradili dobru pripremu. Agencija i agent kojima ste poklonili povjerenje dajući im ekskluzivno pravo posredovanja u prodaji Vaše nekretnine dobili su najbolju moguću motivaciju da se posvete i angažiraju u prodaji Vaše nekretnine, da bi opravdali Vaše povjerenje.  
  • I još jedan argument u korist ekskluzivnog ugovora o posredovanju u prodaji je da agent može potpuno slobodno i otvoreno prezentirati Vašu nekretninu, bez skrivanja lokacije i informacija, što kupcima daje bolji i detaljniji uvid da li je to nekretnina koja im odgovara, a Vama štedi vrijeme jer dolaze isključivo kupci koji su zaključili da bi im ta nekretnina mogla odgovarati.

Ugovor o ekskluzivnom zastupanju omogućava Agenciji ugovaranje dodatnih usluga u koje sama investira. Za kupca nema povećanih troškova.
Tako se, ovisno o tipu nekretnine može ugovoriti:

 
  1. Usluge profesionalnog fotografa
  2. Snimka nekretnine Dronom
  3. Izradu tlocrta nekretnine
  4. Video prezentacija
  5. Unajmiti ovlaštenog arhitekta za dobivanje dokumenta "Energetskog certifikata" o trošku Agencije.
  6. Objavljivanje aktivnosti na svim relevantnim portalima (specijaliziranim portalima), kontinuirano i kvalitativno kako u zemlji tako u inozemstvu.
  7. Posebno istaknuti oglasni prostor u oglašavanju nekretnine na društvenim mrežama i specijaliziranim portalima.
  8. Izraditi i tablu i/ili banner o sa natpisom o prodaji,  te postaviti na lokaciji nekretnine
  9. Objavljivanje svih detalja o nekretnini, te točnu lokaciju  objaviti u svim oglasima.
  10. Posredovanje u pregovorima sa svim sudionicima koji sudjeluju u procesu kupoprodaje.
  11. Kompletne pravne usluge sa svim potrebnim pravnim radnjama, od predugovora, ugovora pa do predaje zahtjeva za promjenu vlasništva, odnosnu uknjižbu predmetne nekretnine na ime novog vlasnika.
  12. Pravna podrška svim ugovornim stranama tijekom transakcije predmetne nekretnine.
  13. Razgledavanje putem video poziva na zahtjev kupca uz naknadu po cjeniku agencije koju plaća kupac.
    Prebacivanje svih režijskih troškova na novog vlasnika.
  14. Snimka nekretnine sa Dronom.
.